حصار سازان شرق ایران
خانه / سیم خاردار / سیم خاردار درجه یک ارزان قیمت

سیم خاردار درجه یک ارزان قیمت

سیم خاردار قیمت مناسب را می توان به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کرد. برای این منظور شناسایی تولید کنندگان و واحد های صنعتی که در این زمینه مشغول به کار می باشند، لازم است. سیم خاردار نوعی مفتول گالوانیزه است که به طور عمده برای حصار کشی و جدا سازی قسمتی از قسمت دیگر به کار می رود. از دیگر نقش های سیم خاردار نقش امنیتی و حفاظتی آن می باشد که نخستین بار توسط فردی به نام لوسین بی اسمیت و کنت اوهایو در سال ۱۸۶۷ در ایالات متحده آمریکا اختراع شد. سیم خاردار آلومینیومی، سیم خاردار فلزی و سیم خاردار حلقوی تهران از جمله نمونه های این تجهیزات به شمار می روند.

سیم خاردار درجه یک ارزان قیمت

قیمت سیم خاردار در بهترین بازار تهران

قیمت سیم خاردار در بهترین بازار تهرانمهمترین مشخصه سیم خاردار وجود خار هایی در بدنه یک سیم مفتولی است که می تواند از فلزات مختلفی مانند استیل و روی یا آلومینیوم ساخته شود.

تولید سیم خاردار تا قبل از سال ۱۸۶۰ به صورت سنتی بود و سیم خاردار هایی که در آن زمان تولید می شد از استحکام لازم برخوردار نبود. بعد از این سال طی طرحی که فردی به نامزا لئونس اگن ارائه داد، مفتول هایی طراحی شدند که برای عبور از موانع مختلف مناسب بودند.

بدین ترتیب در سال ۱۸۶۵ تولید صنعتی و انبوه این نوع سیم خاردار شکل گرفت. سیم خاردار ها به دو شکل تولید می شوند که عبارتند از:

  • سیم خاردار حلقوی
  • سیم خاردار خطی

از این رو بهترین مارک توری فلزی لوزی در بازار تهران به نوع سیم، نوع فلز به کار رفته در ساخت و همچنین شکل آن و متراژ خریداری شده بستگی دارد.

فروش سیم خاردار با بهترین کیفیت

فروش سیم خاردار با بهترین کیفیتسیم خاردار نوعی مفتول گالوانیزه است که به طور عمده برای حصار کشی و جدا سازی قسمتی از قسمت دیگر به کار می رود.
از دیگر نقش های سیم خاردار نقش امنیتی و حفاظتی آن می باشد که نخستین بار توسط فردی به نام لوسین بی اسمیت و کنت اوهایو در سال ۱۸۶۷ در ایالات متحده آمریکا اختراع شد. سیم خاردار آلومینیومی، سیم خاردار فلزی و سیم خاردار حلقوی از جمله نمونه های این تجهیزات به شمار می روند.

سیم خاردار ها به دو شکل تولید می شوند که عبارتند از:

  • سیم خاردار حلقوی
  • سیم خاردار خطی

از سیم خاردار حلقوی خود به دو صورت خاردار حلقوی و خاردار معمولی تقسیم بندی می شود و نوع خطی آن به کمک مفتول های تیز خاردار شده است.

انواع سیم خاردار باکیفیت توسط شرکت های تولید کننده ای به فروش می رسد که می توانند سفارشات دریافتی را بنا به تقاضای خریدار آماده ساخته و تحویل او نمایند. سیم خاردار به صورت کلاف های ۱۵ تا ۲۵ کیلوگرمی بسته بندی می شود که به همین دلیل ساخت و فروش سفارشی آن می تواند شامل کلاف هایی با متراژ های گوناگون صورت گیرد.

خریدار سیم خاردار نصف قیمت

خریدار سیم خاردار نصف قیمتنوعی از سیم خاردار به نام سیم خاردار حلقوی شناخته می شود که از یک رشته اصلی فولادی سخت که به صورت فنر است تشکیل شده است. قطر اصلی این نوع سیم خاردار ۲/۵ میلیمتر و قطر خار آن ۲ میلیمتر می باشد.

سیم خاردار به صورت رولی بسته بندی می شود که با قطر های مختلفی مانند قطر ۶۰ سانتی متر و قطر ۹۰ سانتی متر دارد و تا ۱۵ متر قابلیت باز شدن دارد. این سیم خاردار ها خود به دو نوع:

  • سیم خاردار حلقوی تبری یا سیم خاردار تیغ کاتری
  • سیم خاردار حلقوی با خار سیمی

تقسیم بندی می شوند.

خریدارانی که به دنبال خرید سیم خاردار ارزان یا حتی نصف قیمت می باشند، در صورت خرید عمده می توانند این کالا را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان خریداری نمایند. از طرفی برخی سازمان ها که نیاز عمده به این اجناس دارند می توانند از طریق خرید عمده تخفیف های بیشتری از فروشنده دریافت دارند.

بازرگانی سیم خاردار باکیفیت ایرانی

بازرگانی سیم خاردار باکیفیت ایرانیانسان برای ادامه حیات نیاز به روابط اجتماعی مختلفی دارد که بخشی از این روابط برای برطرف نمودن احتیاجات روزمره لازم و ضروری است. این روابط با افزایش جمعیت و پیشرفت های عملی بشر شکل پیچیده تری به خود گرفته و گسترده تر شده است.

به این منظور امروزه مبادله و کار داد و ستد انواع کالا های مختلف توسط شرکت هایی انجام می گیرد که با هدف کسب سود و تجارت به خرید و فروش کالا های مختلف می پردازند. در این راستا خدمات مختلفی مانند:

  • تامین مواد اولیه یا خام
  • فعالیت های مربوط به ساخت، صادرات و واردات
  • عرضه خدمت و ….
  • حمل و نقل
  • توزیع

از جمله خدماتی است که توسط این شرکت های بازرگانی صورت می گیرد. از این سیم خاردار صادراتی و با کیفیت ایرانی توسط شرکت های بازرگانی صورت می گیرد که ارائه دهنده خدمات ذکر شده می باشند.

تولیدکننده سیم خاردار در تبریز

تولیدکننده سیم خاردار در تبریزنوعی از سیم خاردار های حلقوی تبری یا لیزری نامیده می شوند. در این مدل یک رشته مفتول که به شکل تبر به عنوان پایه و محور در فواصل معین پرس شده است، شکل نهایی سیم خاردار حلقوی تبری را تشکیل می دهد.

کارآیی و قدرت سیم خار دار حلقوی از نوع خطی بیشتر بوده و قیمت بیشتری نیز در مقایسه با انواع خطی دارند. تولید کنندگان سیم خاردار تبریز عرض های متفاوتی را برای ساخت این قطعات به کار می برد. این عرض ها شامل عرض ۶۰ و ۹۰ می باشند که از پر کاربردترین انواع سیم خاردار برای کاربری امنیتی می باشد.

از این رو در مراکزی مانند:

  • مراکز نظامی
  • پادگان ها
  • کارخانجات

به طور گسترده ای از این سیم ها استفاده می شود. تولید کنندگان سیم خاردار در کشور آمادگی همکاری با سازمان های مختلف را برای تهیه و ساخت سیم خاردار بزرگ دارند. به عنوان مثال، سیم خاردار زندان از جمله نمونه ای از مکان هایی است که ساخت آن جهت حفظ امنیت از سوی مسئولان زندان سفارش داده می شود.

صادرات سیم خاردار مشهد به کشور های خاورمیانه

صادرات سیم خاردار مشهد به کشور های خاورمیانهبا استفاده از ساده ترین و ارزان ترین روش ممکن می توان حفاظت و امنیت یک مکان را تامین نمود. سیم خاردار مشهد از جمله تجهیزاتی است که تامین کننده این نیاز می باشد. از انواع سیم خاردار می توان به این منظور استفاده نمود.

به عنوان مثال، نوعی از سیم خاردار حلقوی تبری یا لیزری نام دارد که در این مدل یک رشته مفتول به صورت تبر به عنوان پایه پرس می شود. به طور کلی، کارآیی و قدرت سیم خار دار حلقوی از نوع خطی بیشتر بوده و قیمت بیشتری نیز در مقایسه با انواع خطی دارند.
عرض های متفاوتی برای ساخت این قطعات به کار می رود که شامل عرض ۶۰ و ۹۰ می باشند که از پر کاربردترین انواع سیم خاردار برای کاربری امنیتی می باشند. از این رو در مراکز نظامی و پادگان ها به صورت وسیع از آنها استفاده می شود.

این کالا به شکلی تولید می شود که علاوه بر تامین نیاز داخل، تامین کننده نیاز بازار کشور های دیگر مانند کشور های واقع در منطقه خاور میانه نیز می باشند. به این ترتیب صادرات این تولیدات طبق لیست و فاکتوری که تنظیم شده و طبق توافق هایی که بین دو کشور خریدار و فروشنده صورت می گیرد، انجام می گیرد.

عرضه کننده برتر در حوزه سیم خاردار

عرضه کننده برتر در حوزه سیم خاردارنصب و استفاده از انواع سیم خاردار امروزه در بسیاری از کشور های جهان طبق قوانین خاصی انجام می شود. از آن جا که این تجهیزات به حیوانات آسیب وارد می سازند، از این رو در برخی کشور ها قوانینی برای این منظور تنظیم شده است که با کمترین آسیب به محیط زیست همراه است. از این رو نصب این سیم ها امروزه در مناطق حفاظت شده محیط زیست باید با اخذ مجوز های لازم صورت گیرد.

عرضه کنندگان برتر این حوزه تولید کنندگانی هستند که در زمینه ساخت و طراحی نمونه های جدید و با کیفیت توانسته اند گام های مهمی بردارند. از این رو تولیدات آنها را در بازار می توان جزء پر فروش ترین های بازار به شمار آورد. این تولیدات شامل:

  • سیم خاردار تیغی
  • سیم خاردار خطی

این محصولات با طول متفاوت مانند ۶۰، ۷۰ و ۹۰ سانتی متری توسط عرضه کنندگان به فروش می رسند.

مشاوره فروش سیم خاردار حلقوی با نازل ترین قیمت

مشاوره فروش سیم خاردار حلقوی با نازل ترین قیمتنوعی از سیم خاردار حلقوی تبری یا لیزری نام دارد که در این مدل یک رشته مفتول به صورت تبر به عنوان پایه پرس می شود. به طور کلی، کارآیی و قدرت سیم خار دار حلقوی از نوع خطی بیشتر بوده و قیمت بیشتری نیز در مقایسه با انواع خطی دارند.
عرض های متفاوتی برای ساخت این قطعات به کار می رود که شامل عرض ۶۰، ۷۰ و ۹۰ می باشند که از پر کاربردترین انواع سیم خاردار برای کاربری امنیتی می باشند. از این رو در مراکز نظامی و پادگان ها به صورت وسیع از آنها استفاده می شود.

همان طور که بدان اشاره شد، نوعی از سیم خاردار ها به شکل حلقوی می باشند. سه نوع متراژ:

  • ۶۰ سانتی متری با وزن حدودی ۸ کیلو گرم و پوشش ۸ متر
  • ۷۰ سانتی متری با وزن ۹ کیلوگرم و پوشش دهی ۸ متر
  • ۹۰ سانتی متری با وزن ۱۲ کیلوگرم و پوشش دهی حدود ۱۰ متر

بنابراین با توجه به پوشش دهی متفاوت و سایز های متنوع از این کالا، در صورت نیاز مشاوره با یک کارشناس می تواند منجر به خرید این کالا با نازل ترین قیمت ممکن شود. این کارشناسان با قیمت روز سیم خاردار و قیمت جهانی سیم خاردار جهت تجارت و خرید و فروش آشنایی دارند و می توانند در این زمینه بهترین نظرات را به خریداران ارائه نمایند.

مشخصات سیم خاردار حلقوی درجه یک

مشخصات سیم خاردار حلقوی درجه یکدر بین انواع نام برده شده سیم های حلقوی، نوع تبری به صورت کلاف هایی که به عرض ۶۰ یا ۹۰ سانتی متر می باشند، دارای کارآیی بیشتری بوده و یکی از پر کاربرد ترین انواع سیم خاردار را شامل می شوند. از جمله برخی مشخصات سیم خاردار حلقوی لیزری می توان موارد زیر را بر شمرد:

  • دارای مقاومت بالا در برابر عوامل فیزیکی و عوامل جوی مانند رطوبت
  • قابل تولید در قطر ۶۰ تا ۹۰ سانتی متر
  • به روز ترین نوع سیم خاردار در جهان
  • تامین حفاظت در مکان مورد نظر با کمترین هزینه

خرید سیم خاردار حلقوی از فروشگاه انواع سیم خاردار در متراژ های مورد نظر به سهولت امکان پذیر است.

سفارش خرید سیم خاردار تیغی

سفارش خرید سیم خاردار تیغیسیم دار حلقوی یکی از انواع سیم خار دار با کیفت به شمار می رود که سیم تبری یا لیزری یکی از انواع آن می باشد. حصار کشی و حفظ امنیت دو کاربرد مهم از این وسایل را نشان می دهد. علاوه بر سیم تبری، سیم حلقوی معمولی و سیم حلقوی با خار سیمی انواع دیگر این وسیله را به خود اختصاص می دهند.

سیم خاردار تیغی حلقوی نوعی از سیم های بازار است که با استفاده از نوعی مفتول فلزی گالوانیزه با میزان کربن بالا ساخته شده و قطر آن بین ۶۰ الی ۱۰۰ سانتی متر می باشد. متراژ هر حلقه ۶۰ سانتی ده متر و هر حلقه ۹۰ سانتی ۱۷ متر است.

جهت سفارش خرید سیم خاردار مشهد و دریافت قیمت سیم خاردار مشهد تماس با تولید کننده به صورت مستقیم یا از طریق شبکه های اجتماعی و یا سایت های اینترنتی می توان اقدام نمود. وب سایت های آنلاین مکانی برای دریافت اطلاعات مربوط به این کالا می باشد.

باکیفیت ترین برند سیم خاردار در جهان

باکیفیت ترین برند سیم خاردار در جهانتولید کنندگان با کیفیت ترین برند سیم خار دار در جهان عرضه کننده سیم خاردار ارزان قیمت نیز به شمار می روند. نوع ماده اولیه به کار رفته برای تولید این محصولات نقش مهمی در ساخت ارقام درجه یک و مرغوب آن دارد.

یکی از نشانه های کیفیت، مقاومت بالای سیم خاردار در برابر عوامل جوی مانند باد و باران می باشد. از آن جا که این وسایل عمدتا در فضا های بیرون نصب می شوند، بنابراین باید از این نظر کیفیت و استقامت لازم را داشته باشند.

این قطعات به تایید های لازم از نظر کیفیت رسیده و پس از آن به مرحله تولید نهایی می رسند. پس از تولید نهایی، بسته بندی سیم خاردار به صورت کلاف هایی انجام می گیرد که در متراژ های مختلف و با قطر های متنوع به مشتریان و متقاضیان آن عرضه می شود.

خرید سیم خاردار حلقوی اقساطی

خرید سیم خاردار حلقوی اقساطیفروشنده سیم خاردار تیغی، امکان خرید سیم خاردار حلقوی را به صورت اقساطی ممکن می سازد. این خدماتی است که از سوی برخی تولید کنندگان یا فروشندگان برای ارائه تسهیلات خرید مناسب برای خریداران در نظر گرفته می شود.

خرید سیم خاردار می تواند به صورت اقساطی و مدت دار در فواصل زمانی مشخص انجام شود. مثلا طی یک دوره یک ساله یا دو ساله بسته به مقدار خرید و طبق توافقی که بین خریدار و فروشنده صورت می گیرد، خرید اقساطی برنامه ریزی می شود.

از این رو تمامی سازمان ها و مراکزی که نیاز به خرید به این صورت را دارند، می توانند شرکت هایی را که چنین سیستم فروشی دارند، شناسایی نموده و به خرید از این مراکز بپردازند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرتضی احمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09156924075
شماره پشتیبانی: 09333103377
آدرس کانال: fansban@
پست الکترونیکی: aalfaac@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید