حصار سازان شرق ایران
خانه / فنس / هزینه اجرای فنس کشی در ایران

هزینه اجرای فنس کشی در ایران

فنس کشی محافظ یا حصاری است که اطراف محل مورد نظر کشیده می شود تا به عنوان محافظ عمل نموده و از ورود و خروج انسان و اشیا و حیوانات جلوگیری کند و به نوعی ارائه دهنده امنیت خواهد بود. این محصول بسته به کاربرد و محل قرار گیری در جنس ها و مدل های مختلف با کیفیت های متنوعی تولید می شود که هر مدلی از آن در طول و عرضه مختلفی اجرا می شود. اجرای فنس کشی نیز بسته به محل مورد نظر مشتری انجام می شود و در طول و عرضه متناسب با آن نصب خواهد شد.

هزینه اجرای فنس کشی در ایران

خرید فنس کشی با نازلترین قیمت

خرید فنس کشی با نازلترین قیمتمشتری جهت خرید سیم خاردار خطی ارزان در بازار می تواند از مراکزی که عرضه کننده مستقیم هستند مراجعه و آن را تهیه کند. این مراکز تولید کننده یا دفاتر فروش آنها هستند و یا نمایندگی ها که این محصول را به قیمت کارخانه عرضه می کنند. خریدار فنس توری نیز باید حین خرید به این نکات توجه کند:

  • جنس مفتول: دوام و مقاومت فنس را نشان می دهد و باید متناسب با محل اجرا و شرایط آب و هوایی انتخاب شود.
  • ضخامت مفتول: هر چه ضخامت آن بیشتر باشد استقامت بالایی دارد. مثلا برای انتخاب فنس برای زمین کشاورزی به دلیل اینکه ممکن است جانداران به آن آسیب برسانند بهتر است از نوع ضخیم استفاده شود.
  • اندازه چشمه: اندازه چشمه نیز بسته به محل اجرا و سلیقه مشتری انتخاب می شود مثلا در محلی که جانوران کوچک وجود دارد جهت جلوگیری از خروج آنها می توان از چشمه های کوچک خریداری نمود.
  • ارتفاع فنس: ارتفاع نیز بر اساس کاربرد و سلیقه مشتری انتخاب می شود و در محلی که امنیت بالا لازم است بهتر است از نوع ارتفاع زیاد خرید شود.

قیمت فنس کشی در بازار مشهد

قیمت فنس کشی در بازار مشهدقیمت فنس کشی در بازار مشهد بسته به عوامل مختلفی فرق دارد و در صورتی که عمده و بدون واسطه تهیه شود ارزانتر و با صرفه خواهد بود. فنس در جنس ها و ضخامت های مختلفی تولید می شود که کیفیت های هر کدام فرق دارد و در نرخ گذاری بین کیفیت و قیمت تناسب مستقیمی وجود دارد.

بنابراین هر چه توری فلزی لوزی باکیفیت تر باشد قیمت بالاتری دارد و هر چه اندازه چشمه ها کوچکتر و جنس مفتول ضخیم تر باشد با کیفیت تر است و استقامت بالاتر و قیمت بیشتری خواهد داشت. هزینه اجرا فنس کشی نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد و علاوه بر جنس، مساحت و طول و عرض فنس مهم ترین عوامل تاثیر گذار در نرخ آن است.

در بازار قیمت فنس کشی دست دوم ارزانتر است و در مراکز مختلفی از بازار می توان آن را تهیه نمود و در این صورت فنس کشی نصف قیمت بدست مشتری خواهد رسید.

فروش انواع فنس با بهترین کیفیت و قیمت

فروش انواع فنس با بهترین کیفیت و قیمتفروش انواع فنس کشی درجه یک با بهترین کیفیت توسط مراکز فروشی انجام می شود که در گستره وسیعی از سطح کشور وجود دارند و به فروش عمده و خرده این محصول می پردازند و بهترین برندهای ایرانی و خارجی را در اختیار مشتری قرار می دهند.

انواع فنس:

  • توری حصاری گابیون ساخته شده به شکل شش گوشه های بافته شده در کنار هم است دارای شکل پذیری بالا و مقاومت و استحکام بالایی است و در مکانهایی که در معرض حصار سنگ و اشیای سنگین هستند مناسب است.
  • سیم خاردار از قدیمی ترین آنهاست که شکل توری نیست ولی عملکرد شبیه به آن دارد و بیشتر در بالای دیوارها و محیط های مرزی به کار می رود.
  • توری حصاری فنس زنجیره ای بدون تار و پود است و فقط از بافته شدن یک رشته فلز گالوانیزه گرم به صورت زنجیره ای در عرض توری است و انعطاف و مقاومت بالایی دارد و بر روی آن فلز ضد زنگ به عنوان پوشش محافظ به کار رفته و کاربرد ساختمانی، کشاورزی و صنعتی دارد.
  • فنس حصاری مربعی متداول ترین آنهاست که مربعی شکل بوده و دارای ضخامت ها و اندازه های مختلف است.
  • فنس حصاری با روکش یو پی وی سی در مناطق مرطوب و مناطقی که دارای امکان برق گرفتگی است و دارای روکش فلز گالوانیزه است و بیشتر در مناطق شمالی و جنوبی به کار می رود.

عرضه انواع فنس در بازار بین المللی

عرضه انواع فنس در بازار بین المللیفنس به دلیل کاربردهای وسیعی که دارد در بازارهای بین المللی نیز مورد خرید و فروش قرار گرفته و کشور های مختلفی هستند که آن را خرید و فروش می کنند. همچنین به دلیل مهم بودن این محصول و خریداران زیادی که در کشورهای مختلفی دارد تجار و بازرگانان زیادی در این عرصه فعال اند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی طرح و جنس های جدید و مختلفی از این محصول تولید می شود و کشورهای زیادی نیز تولیدکننده آن هستند و برای تنوع در سبد کالایی خودشان و بهره مندی از انواع برهای خارجی آن در بازار خودشان واردات نیز می کنند.

تجارت فنس کشی عمده در بازارهای خارجی توسط تجار و تولید کنندگانی صورت می گیرد که با تعاملات با شرکت های خارجی این محصول را صادرات نموده و به سودهای بسیاری نیز دست پیدا می کنند که باعث ارزآوری برای کشور خواهد بود.

تولید فنس کشی با ارسال رایگان

تولید فنس کشی با ارسال رایگان کارخانه تولیدی فنس کشی در نقاط مختلف کشور وجود دارد که به تولید گسترده این محصول پرداخته و انواع مختلف آن را طراحی و تولید می کند. این تولیدی ها با بهره گیری از دستاوردهای علم نوین و دستگاه های مکانیزه و دانش روز باکیفیت ترین فنس را تولید نموده و آنها را به صورت عمده در سراسر کشور رایگان ارسال می کند.

فنس کشی تبریز و فنس کشی گیلان یکی از نمونه های این محصول است که با استفاده از متخصصین این امر و آزمایشگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارد محصولی مطابق با استانداردهای روز دنیا را ارائه داده و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند.

تولید کننده محصول خود را به دو صورت سفارشی و آماده به فروش می رساند و تولید کننده می تواند نوع، مدل و تعداد مورد نظر خود را سفارش نموده و در آدرس دلخواه خود آن را تحویل بگیرد.

گروه تامین کننده فنس کشی

گروه تامین کننده فنس کشیگروه تامین کننده فنس کشی شامل تولیدکنندگان و توزیع کنندگان است که با فعالیت گسترده در این عرصه نیاز بخش های مختلفی از بازار را تامین می کند. آنها فنس را در انواع برندهای خارجی و ایرانی بدست مشتریان می رسانند و با عملکرد درستشان در این زمینه به بهترین نحو ممکن خدمات گسترده ای را در سراسر کشور ارائه می دهند.

فنس در بازار بسته به کاربردی که دارد دارای مدل ها و کیفیت های مختلف است. کاربرد آن شامل موارد زیر است:

  • حصار اطراف زمین ورزشی
  • به عنوان دیوار در ویلا و منازل مسکونی
  • حصار اطراف باغچه و زمین کشاورزی
  • در بالای دیوارها
  • توربین ها و نیروگاه ها
  • محافظ در دامنه کوهها جهت جلوگیری از ریزش کوه ها
  • در مناطق محافظت شده و خاص
  • به عنوان قفس در مراقبت از حیوانات
  • در مناطق نظامی و زندان ها

نماینده فروش فنس کشی در جنوب کشور

نماینده فروش فنس کشی در جنوب کشورنماینده فروش فنس کشی در جنوب کشور به فروش مستقیم این محصول به قیمت کارخانه می پردازد و با رهبری بخش هایی از بازار از برند مورد نظر خود پشتیبانی نموده و با موفقیت در این زمینه توانسته نقش مهمی را در این عرصه ایفا کند.

نماینده باعث یکسان سازی قیمت ها است و قدرت خرید مشتری را بالا می برد و با جوامع مختلفی نیز در فعالیت می باشد. مشتری در صورتی که یک برند مشخصی را با قیمت مناسب می خواهد تهیه کند می تواند به خود این مرکز یا سایت فروش آن مراجعه نماید.

همچنین نماینده با ارتباط مستقیمی که با تولید کننده دارد پرفروش ترین نوع و مدل را به او معرفی نموده و به تولید بیشتر و بهتر آن کمک خواهد نمود و مشتری می تواند جهت گرفتن اطلاعات لازمه و آگاهی ها در مورد فنس و قیمت های آن با مراجعه به این مرکز با اطمینان بیشتر خرید کند.

بازار فنس در سراسر کشور

بازار فنس در سراسر کشوردر بازار فنس در سراسر کشور به دلیل تنوع سبد کالایی که دارد پاسخگوی هر سلیقه ای است و در آنجا می توان هر برند و مدلی را تهیه نمود. در این بازار فروشندگان مختلفی دیده می شوند که به صورت متمرکز و پراکنده ارائه دهنده فنس هستند و علاوه بر آن برخی از آنها اجراکننده آن نیز می باشند.

مجری و اجرا کننده فنس با شرکت های مجرب به صورت اصولی کار می کند و آنها محل را مورد بررسی قرار داده و بهترین مدل را ارائه می دهند. با مراجعه به این مراکز می توان هم بهترین نمونه های فلش را انتخاب نمود و از اجراکننده نیز مشاورات لازم را گرفت.

اکثرا اجرا کننده هم فروشنده و هم نصب کننده این فنس ها است و با بازدید از محل نصب و محاسبه متراژ آن متناسب با کاربرد آن یکی از نمونه های این محصول را نصب نموده و هزینه نصب و قیمت فنس را محاسبه و از مشتری تحویل می گیرد.

شرکت وارداتی فنس کشی در تهران

شرکت وارداتی فنس کشی در تهرانشرکت های وارداتی فنس کشی در تهران با حضور فعال در این عرصه از دیگر کشورها این محصول را وارد می کند. تجاری که این محصول را واردات می کنند سعی می کنند نمونه های باکیفیت را خریداری نموده و به نوعی آن را خرید کنند که از هزینه ی آن کاسته و با قیمت کمی بدست مشتریان برسد.

مثلا با خرید از کشور همسایه و بدون واسطه ارزانتر در سراسر کشور عرضه می شود. در تهران به دلیل موقعیت اقتصادی ویژه ای که دارد بیشتر دفاتر تجاری را دارا بوده و هر محصول وارداتی ابتدا در این شهر وارد شده و بعد به سایر استان های کشور توزیع می شود.

بنابراین عرضه کننده، فنس را از تجار خریداری و در نقاط مختلف کشور توزیع نموده و دسترسی مشتری را راحت می کند‌. واردات فنس نیز مطابق با هزینه های گمرکی و مجوزات لازمه انجام می شود.

صادرات فنس تبریز به صورت عمده

صادرات فنس تبریز به صورت عمدهفنس تولید شده در تبریز از طریق خود تولید کننده یا تجار به صورت عمده به دیگر کشورهای همسایه صادر می شود و به دلیل ارزآوری خوب و رونق اقتصادی که این مهم برای کشور دارد دارای اهمیت زیادی است و باعث حفظ جایگاه برند مورد نظر در بازارهای خارجی می شود.

صادرات فنس کشی یکی از راهبردهای بلند مدت کارخانجات است که باعث پیشرفت و شکوفایی یک کشور خواهد بود و تولیدی نیز در کار صادرات محصول خود می باشد و با تعاملاتی که با شرکت های خارجی دارد مازاد بر تولید خود را به صورت سفارشی به آنها عرضه می کند.

فنس کشی صادراتی دارای کیفیت بالایی است و ویژگی یک برند خوب و صادراتی را دارا می باشد. جهت خرید عمده فنس صادراتی می توان به شرکت های وارداتی و یا توزیع کنندگان مراجعه نمود. علاوه بر آن با ارتباط با سایت های فروش در هر نقطه ای از جهان نیز می توان از هر کجای دنیا به صورت آنلاین خرید نمود.

برترین برند ها در حوزه فنس و توری

برترین برند ها در حوزه فنس و توریبرترین برندها در حوزه فنس و توری به دلیل تطابق با استانداردهای روز قابل پشتیبانی است و در فرایند تولید آن از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده شده است و به دلیل درجه یک بودن قابل رقابت با برندهای خارجی را دارد و در نقاط مختلف کشور جهت دسترسی راحت مشتری دارای نمایندگی فروش است.

فنس کشی ضخیم به دلیل طول عمر بالایی که دارد از جمله نمونه های مرغوب است که ویژگی یک برند خوب را دارد. امروزه فنس در خیلی از مکان ها به عنوان دیوار و محافظ استفاده می شود و به دلیل هزینه کمتری که نسبت به دیوار کشی دارد در مناطق مختلفی می توان از آن استفاده نمود.

امروزه مدل های جدیدی از این محصول تولید می شود که دارای جنس های و رنگ و طرح های شیک هستند که مطابق با نیاز مشتریان در هر منطقه ای از کشورها با هر شرایط آب و هوایی طراحی و تولید شده است.

بازرگانی فنس درجه یک صادراتی

بازرگانی فنس درجه یک صادراتیبازرگانی فنس و توری درجه یک صادراتی را در اقصی نقاط مختلف کشور می توان مشاهده نمود که وظیفه آنها خرید و فروش انواع فنس در داخل و خارج از کشور می باشد. فنس کشی باکیفیت صادراتی را می توان از مراکز مختلفی به صورت خرده و عمده تهیه نمود.

بازرگانی فنس کشی با شناخت کم و کیف بازار و با جلب اعتماد مشتریان و بازاریابی در بازارهای بین المللی این محصول را ارائه می کند. فنس درجه یک بیشتر در بازارهای خارجی عرضه می شود و دارای قیمت های بیشتری است و برای خرید آنها می توان از سایت های فروش نیز خرید نمود.

عمر فنس ها ۵ تا ۵۰ سال است که بسته به جنس هر نمونه ای از آن متفاوت است و نوع پلی اتیلن دارای عمر ۵ ساله و نوع آهنی درجه یک با ضخامت بالای تا عمر ۵۰ ساله را دارد. نصب فنس نیز بیشتر توسط اشخاص خبره و با تجربه انجام می شود و اجرای آن مطابق با فنون خاصی می باشد‌.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرتضی احمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09156924075
شماره پشتیبانی: 09333103377
آدرس کانال: fansban@
پست الکترونیکی: aalfaac@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پایه فنس درجه یک صادراتی

فنس از کاربردی ترین محصولات صنعتی عرضه شده در بازارهای فروش داخلی و خارجی است. فنس های صادراتی به بازارهای جهانی دارای کیفیت بالایی هستند و از تولیدات درجه یک ا

دیدگاهتان را بنویسید