حصار سازان شرق ایران
خانه / توری سایبان / خرید توری سایبان سفید با نازلترین قیمت

خرید توری سایبان سفید با نازلترین قیمت

خرید توری سایبان سفید باید بر اساس مساحت و فضای مورد نیاز آن صورت گیرد. بنابراین اندازه گیری دقیق اولین گام برای خرید این تجهیزات محسوب می شود. توری های سایبانی همان طور که از نامشان پیداست برای ایجاد سایه در مکان های مختلف به کار می روند و کاربرد های متفاوتی دارند. به طور مثال یکی از مکان های استفاده از انواع توری سایبان رنگی و سفید، گلخانه ها می باشند که برای پوشش دهی و محافظت گل ها و گیاهان گلخانه و کاهش دمای آن مورد استفاده قرار می گیرند. درصد سایه اندازی این سایبان ها متفاوت است و بازار توری آهنی پرسی ساییان عرضه کننده اندازه های متفاوتی از آن شامل سی درصد، پنجاه درصد و هشتاد درصد می شود.

خرید توری سایبان سفید با نازلترین قیمت

تامین کننده برتر در حوزه توری سایبان

تامین کننده برتر در حوزه توری سایبانفروش توری سایبان سفید و رنگی توسط تامین کنندگان برتر این حوزه برای بخش های مختلف صورت می گیرد. این تامین کنندگان صاحبان شرکت های سازنده هستند یا این که محصولات این شرکت ها را خریداری می کنند.
شید، توری، شیدینگ و سایه انداز نام های دیگری است که در بازار برای سایبان به کار می رود.

تامین کنندگان برتر بهترین توری سایبان را به مشتریان معرفی کرده و ممکن است خود از محل نصب بازدید نیز داشته باشند و نکات لازم را برای خرید توری مناسب به خریداران متذکر شوند.
این تجهیزات در ابعاد استاندارد تولید می شوند و به رنگ های مختلف مانند سبز، سفید و مشکی به فروش می رسند.

شرکت های ایرانی زیادی در حال حاضر در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند که تولید کننده سیم خاردار تیغی  درجه یک می باشند.

پخش عمده توری سایبان سفید در بازار

پخش عمده توری سایبان سفید در بازارمهمترین کارکرد انواع توری باکیفیت، محافظت است که با نصب این وسایل می توان از تابش نور خورشید و دمای ایجاد شده به خصوص در فصول گرم سال جلوگیری کرد.

در واقع وظایف و نقش این توری ها را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • کاهش دما
  • جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید
  • ممانعت از تبخیر بخار آب
  • محافظت از وسیله مورد نظر مانند نصب سایبان های توری بر روی کولر های پشت بام در مناطق کویری

این لوازم توسط شرکت های پخش از تولید کنندگان خریداری شده و سپس در شهر های مختلف توزیع می شود. به طور مسلم ممکن است مناطق سردسیری نیاز چندانی به استفاده از سایبان نداشته باشند و در مقابل در مناطق کویری و گرمسیری نیاز به این تجهیزات به شدت احساس شود.

بنابراین پخش این کالا در مناطق مختلف متفاوت بوده و یکسان نمی باشد و توزیع عمده به منظور فراهم آوردن امکانات خرید آن در نقاط مختلف کشور صورت می گیرد.

بازار توری سایبان سفید با بهترین قیمت

بازار توری سایبان سفید با بهترین قیمت یکی دیگر از مکان هایی که از توری سایبان سفید ایرانی در آن استفاده می شود، استخر ها و حوضچه های پرورش ماهی هستند که برای محافظت از آبزیان داخل استخر این توری ها نصب می شوند.
بدین ترتیب استفاده و نصب این سایبان ها موجب محافظت آبزیان از اشعه ماوراء بنفش خورشید شده و در ضمن از تبخیر آب استخر نیز جلوگیری می کند.

از بازار توری سایبان می توان نوع مناسب را با بهترین قیمت خریداری کرد. به طور حتم هر چه میزان خرید بیشتر باشد، فروشنده تخفیف های قابل ملاحظه ای به خریداران ارائه می دهد. به این ترتیب متقاضیان می توانند توری سایبان ارزان را خریداری نموده و آن را در محل مورد نظر نصب نمایند.

عرضه توری سایبان سفید در بازار داخلی

عرضه توری سایبان سفید در بازار داخلیانواع توری درجه یک سفید مناسب سایبان در بازار های داخلی با برند های گوناگون عرضه می شود. این تجهیزات را می توان از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز خریداری نمود. در سایت های اینترنتی انواع توری سایبان فلزی، و توری سایبان پلاستیکی به کاربران معرفی می شود. ضمن این که قیمت و نام شرکت تولید کننده نیز از دیگر اطلاعات مندرج در سایت های فروش می باشد.
از آن جا که در سطح کشور به طور گسترده ای از این توری ها استفاده می شود، بنابراین عرضه اینترنتی یکی از راه های خرید آن در مناطق دوردست می باشد که می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به خرید این اقلام بپردازند.

برخی تولید کنندگان نیز با عرضه و فروش ویژه موجب جلب رضایت مشتریان و خریداران این کالا از خرید خود خواهند شد. به این ترتیب این افراد می توانند در صورت نیاز مجدد باز هم به همان مرکز خرید و تولید کننده مراجعه نمایند.

حراجی انواع توری سایبان رنگی

حراجی انواع توری سایبان رنگیبرای تهیه انواع توری مانند فنس توری اصفهان، توری فرنگی، توری ریز بافت و توری فلزی باکیفیت ارزان قیمت می توان با مراجعه به حراجی های توری به خرید آنها اقدام نمود.

در حراجی ها قیمت این توری ها به طور قابل ملاحظه ای از قیمت بازار پایین تر است و بهترین روش خرید مقرون به صرفه و اقتصادی این لوازم می باشد.
برای خرید توری قفس ارزان که در حراجی ها عرضه می شود باید از زمان حراجی و مراکز عرضه آن آگاه شد. به این صورت می توان انواع توری رنگی و سفید را از این مراکز خریداری نمود.

باکیفیت ترین برند از انواع توری در سراسر کشور

باکیفیت ترین برند از انواع توری در سراسر کشوراستفاده از انواع توری مزیت های بسیاری دارد که در سال های اخیر میزان استفاده از آنها به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. برخی از مزیت های این کالا عبارت است از:

  • قدرت خنک کنندگی قابل توجه و جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید
  • مقاوم در برابر عوامل شیمیایی و سموم مختلف
  • راحتی نصب و سبک وزن
  • صرفه جویی در مصرف انرژی

برند های گوناگونی در کشور در حال حاضر تولید کننده این اقلام می باشند که با کیفیت ترین این تولیدات دارای خدمات پس از فروش می باشند و بیش از پنج سال دارای عمر مفید هستند.
کیفیت برتر عامل متمایز کننده تولیدات شرکت ها و برند های برتر می باشد که باعث فروش و تقاضای بیشتری از آنها در بازار می شود.
شرکت های تولید کننده همچنین در صورت رضایت و درخواست مشتری افرادی را برای مراجعه حضوری و بازدید از محل ارسال می دارند تا به اندازه گیری دقیق مکان مورد استفاده پرداخته و بدین گونه از خرید های غیر ضروری توسط خریداران اجتناب شود. این امر برای متراژ ها و ابعاد وسیع این توری ها بیشتر صادق است و مشاوره با کارشناسان فروش می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود.

صادرات توری سایبان باکیفیت

صادرات توری سایبان باکیفیتتوری سایبان یکی از وسایل و تجهیزاتی است که در سال های اخیر استفاده از آن گسترش یافته است. شرکت های تولید کننده با نام و برند خاص خود به تولید این لوازم می پردازند و تولیدات برخی از آنها به دلیل کیفیت بالا در جشنواره های مختلف موفق به دریافت جایزه می شود.
این امر زمینه صادرات این محصول را به دیگر کشور ها نیز فراهم نموده است و انواع توری سایبان را می توان در بازار دیگر کشور ها نیز مشاهده نمود.

زمینه استفاده زیاد و گسترده از این تولیدات سبب شده است تا تولید آن برای جوایگویی به نیاز بازار های خارجی نیز صورت گیرد. از جمله برخی کاربرد های این محصول را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • نصب در گلخانه ها برای جلوگیری از تبخیر آب و محافظت از گیاهان
  • در استخر های پرورش ماهی و آبزیان مختلف برای جلوگیری از جلبک زدن آب استخر و محافظت از آن در مقابل نور خورشید
  • ساخت انواع پارکینگ و استفاده در مجتمع های تفریحی و ورزشی
  • در صنعت پرورش دام برای محافظت دام ها از دمای زیاد هوا
  • در منازل مسکونی به عنوان محافظ کولر های آبی و گازی

همان طور که مشاهده می شود، گرم شدن زمین و افزایش دمای آن در سال های اخیر نیاز به این قبیل کالا ها را افزایش داده است و متعاقب آن میزان تولید آن نیز افزایش یافته است.

تولید توری سایبان رنگی در کارخانه های مدرن

تولید توری سایبان رنگی در کارخانه های مدرنیکی از نکات مهم در تولید توری سایبان رنگی، ساخت آن طبق اصول استاندارد است. عدم رعایت این اصول از سوی تولید کنندگان موجب تولید سایبان هایی خواهد شد که در مدت زمان کوتاهی کیفیت خود ر از دست می دهند و دیگر کارآیی ندارند.
بنابراین تولید این محصولات در کارخانجات مدرنی صورت می گیرد که علاوه بر رعایت اصول استاندارد، تولیدات خود را از جهت کیفی نیز ارتقا می بخشند. به این ترتیب تولید کنندگان برتر این حوزه علاوه بر استفاده از بهترین مواد اولیه و با کیفیت تولیدات خود را با ضمانت به فروش می رسانند.
بنابراین برای خرید این محصولات تحقیق و جستجو در بازار می تواند منتهی به خریدی مناسب و با کیفیت شود. ضمن این که این کارخانجات معمولا در شهر محل تولید هزینه ارسال را نیز از خریدار دریافت نمی دارند و بدین گونه مزیتی برای خریداران در نظر می گیرند.

نمایندگی پخش و فروش توری سایبان در تهران

نمایندگی پخش و فروش توری سایبان در تهرانکارخانجات مختلف سازنده توری و سایبان از طریق نمایندگی های پخش خود در تهران و سایر مراکز و شهر ها به توزیع این کالا اقدام می کنند. نمایندگی های پخش دفاتر مجازی هستند که از سوی یک شرکت یا کارخانه تاسیس شده و هدف مهم آنها دسترسی نقاط مختلف کشور به این تجهیزات می باشد.
یکی از روش های پخش که شرکت های مزبور به کار می گیرند، پخش اینترنتی است که در آن تولید کننده، خریدار، و تامین کننده به نوعی در آن مشارکت دارند و به گونه ای غیر مستقیم بخشی از زنجیره توزیع و پخش را به خود اختصاص می دهند. در واقع اختلال در هر یک از این شبکه ها و حلقه های زنجیر فرایند پخش را با مشکل مواجه خواهد ساخت.
بنابراین در مجموع تمامی عوامل ذکر شده در ارتباط با یکدیگر موجب فروش و افزایش میزان آن می شوند. یکی دیگر از فعالیت هایی که نمایندگی های پخش انجام می دهند این است که به مراکز مختلف از جمله گلخانه های تازه تاسیس مراجعه کرده و کالای خود را معرفی می کنند. به این ترتیب می توانند صاحبان این مراکز را با محصولات جدید شرکت آشنا ساخته و مزیت های خرید را برای آنها توضیح دهند.

خریدار توری سایبان سفید درجه یک

خریدار توری سایبان سفید درجه یکتوری سایبان سفید درجه یک دارای استفاده ها و موارد کاربرد زیادی است. خریداران این اجناس با توجه به هدفی که از خرید آنها دارند، مقدار مورد نیاز را محاسبه نموده و به خرید آن می پردازند.
خریداران توری را می توان به طور خلاصه در گروه های زیر دسته بندی کرد:

  • صاحبان گلخانه ها و مراکز پرورش گل و گیاه
  • پرورش دهندگان ماهی و آبزیان مختلف
  • پرورش دهندگان دام
  • صاحبان منازل مسکونی برای محافظت بخش های نورگیر منزل از آفتاب گرم تابستان
  • مجتمع های بزرگ ورزشی، تفریحی و پارکینگ های شهری و اداری

بخش های فوق تنها قسمتی از موارد استفاده توری های سایبانی را تشکیل می دهد و در بسیاری از بخش های دیگر نیز موارد استفاده از آن مشاهده شده است.

فروش توری سایبان رنگی با نازلترین قیمت

فروش توری سایبان رنگی با نازلترین قیمتمراکز فروشی هستند که توری سایبان رنگی را با کمترین قیمت و ارزان ترین شکل ممکن برای خریدار محاسبه می کنند و با تخفیف هایی که ارائه می دهند، موجب ایجاد رضایت کامل خریدار از خرید می شوند.
به عنوان مثال مراکز فروشی که به مقادیر زیاد و در سطح وسیع به این سایبان ها نیاز دارند، با فروش ویژه این تولیدات را عرضه می دارند. از این رو خریداران عمده می توانند این اجناس را با قیمت مناسب و کلی تهیه کنند که تفاوت قابل ملاحظه ای با قیمت خرید جزئی خواهد داشت.
فروش ویژه راهکاری است که در مراکز فروش به کار گرفته می شود تا از این طریق مشتریان بیشتری جذب شده و آمار فروش افزایش یابد.
گاهی اوقات در فروش های اینترنتی نیز تخفیف های ویژه ای در کنار محصول با عدد و ارقام خاص آن قرار داده می شود که روش دیگری برای تهیه این اجناس با قیمت مناسب می باشد.

قیمت توری سایبان در سراسر کشور

قیمت توری سایبان در سراسر کشورتوری سایبان با سایز ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند که بر قیمت آن تاثیر گذار می باشند. سه سایز یا درصد تراکم بافت از این وسایل وجود دارد که عبارتند از:

  • تراکم بافت سی درصد
  • تراکم بافت پنچاه درصد
  • تراکم بافت هشتاد درصد

منظور از تراکم بافت میزان سایه اندازی است که توری ایجاد می کند. بنابراین هر چه درصد تراکم و بافت توری بیشتر باشد، از قیمت بیشتری برخوردار است. طول و عرض انواع سایبان استاندارد است و بر اساس واحد متر مربع محاسبه می شود.
برای مکان های گرم و مناطق کویری معمولا توری هایی با تراکم بافت بیشتر انتخاب می شوند تا بدین ترتیب بتوانند از حداکثر کارآیی برخوردار باشند.
در خرید های کلی و عمده به دلیل حجم بالای خرید، قیمت توری از نرخ معمول فروش آن در بازار کمتر خواهد بود و به طور مسلم برای فضاهای وسیع مانند گلخانه های بزرگ که نیازمند مقادیر قابل توجهی از توری هستند، خرید عمده می تواند بهترین راهکار برای خرید ارزان تر به شمار رود. ضمن این که برخی شرکت ها نیز خدمات ارسال و هزینه آن را خود متقبل می شوند که در این صورت باز هم قیمت تمام شده سایبان کاهش خواهد یافت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرتضی احمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09156924075
شماره پشتیبانی: 09333103377
آدرس کانال: fansban@
پست الکترونیکی: aalfaac@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید